Chaos Chaos
437
BLOG

Kamasutra

Chaos Chaos Kultura Obserwuj notkę 6

Mamy z moją nieślubną taka niepisaną zasadę, że dajemy sobie prezenty, które nam obojgu sprawią radochę. Na tegoroczne urodziny dostałem wypasione wydanie Kamasutry.

Ochoczo zabrałem się do do lektury, bo z opisu wynikało, że Kamasutra to nie tylko sześćdziesiąt cztery fikuśne pozycje, ale przede wszystkim filozoficzny traktat o miłości zawierający wiedzę starożytnych mędrców wschodu. Jakież było moje zdziwienie, gdy zorientowałem się, że mam przed sobą egzemplarz Cosmopolitan sprzed dwóch tysięcy lat.

Już tytuły rozdziałów mówią wiele:

- Subtelna sztuka uwodzenia

- Jak pozyskać względy wybranki?

- Jak wyciągnąć od niego pieniadze?

- Czas się go pozbyć.

- Jak sie go pozbyć?

i obowiązkowe

- Pozycje miłosne

oraz

- Rozkosze miłości oralnej.

Tytuły może jeszcze specjalnie podrasowano pod współczesnego czytelnika, ale w środku czcigodny Watsjajana przemawia niczym skrzyżowanie Lwa Starowicza z Kingą Dunin.

Rada dla faceta:

"Gdy dziewczyna jest chętna, wyzbywa się wstydliwości, czas wtedy na kolejny ruch. Wydawaj pieniądze na stroje dla niej, prezenty i kwiaty. (...) Cierpliwie zabierz ją w jakieś zaciszne miejsce i tam pocałuj. Podając orzech betelu delikatnie muśnij jej ciało. To otworzy Ci drogę do zespolenia z nią."

I dla kobiety:

"Kiedy czas się go pozbyć? Gdy kochanek zaczyna dawać ci mniej niż o to prosisz, bądź też ani grosza ponad to. (...) Odmawia rzeczy o które prosisz, obietnic nie dotrzymuje i wciąż powtarza "zapomniałem". Tłumacząc się pilnymi sprawami, sypia w domach przyjaciół."

I tak dalej w ten deseń. 

Nie całkiem tego oczekiwałem, ale bynajmniej nie jestem rozczarowany. Świadomość, że ludzie od dwóch tysięcy lat nic a nic sie nie zmienili - bezcenna :)

Chaos
O mnie Chaos

Mam serce po lewej stronie, portfel noszę w prawej kieszeni. Uwielbiam absurd w stylu Monty Pythona, czym tłumaczę moje polityczne zacięcie, a także historię, co uwielbienia dla pewnej historyczki nie tłumaczy wcale. email: cesarczyk@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura